...Si tinc DOLOR , pot durar una hora , un dia , un any i fins i tot molt mes...

Pero un dia aquest dolor desapareix i passa a convertir-se en algo completament diferent...

...SI em RENDEIXO ; el dolor sera ... ETERN...


Marques Personals

-Marató BCN (2014) 3:30
-Mitja Marató Vilafranca (2013) 1:32
-Half Ironman Berga (2012) 5:45
-St.Silvestre St.Cugat (2012) 43:05


diumenge, 25 de setembre del 2011

Repte aconseguit; 5hores 47minuts...el seguent?

                                                                        

                                                                     FINISHER!!!

...pero el repte començava aixi...
Baga, 06;45 sona el despertador. 8 graus... tot i que la previsió es d'un dia clar i assolellat el fred ens fa pensar un intent de seguir dormint i passar de bogeries...
Bon esmorzar a base d'una bona truita i un entrepà mida XL.
Sortim de casa a les 8 agafem les bosses i ens acostem fins a Berga, deixem les coses de Running a la T2 , acte seguit anem cap al Pantà de Cercs, la temperatura ja ha pujat algun grau mes però l' aigua fumeja... nomes un grup de sonats es podrien llançar a l' aigua!!!
Els nervis i la emoció ens comencen a enviar preparem la bicicleta , ens posem el tiratge de neoprè i anem cap a la sortida.
El planta esta molt ple d' aigua tot i que a l' estiu ho era mes, fumeja , el sol comenta a escalfar, s' amuntega tot d' espectadors, l' espectacle es a punt de començar... el repte ja es aquí...
Ha vingut l' Erika Villaecija, fara el tram de la natació, hi ha una soprano i un violi que sonen a la presa en directe... l' emoció va creixent....
Els pros i els maquines van agafant les 1es posicions de sortida i en Lennart i jo ens quedem els últims ... Hi haurà que remuntar!!

Em mentalitzo, de menys a mes , de menys a mes...Puc fer/ho...

I sona el tret de sortida i començo les primeres braçades, sense quasi voler/ho vaig sentint-me millor vaig intentant fer braçades de qualitat i respirant tranquil, de tant en tant pujo el cap per no perdre la referencia de les boies, l' aigua no esta tan freda com pensava, al contrari. Al primer km començo a pujar el ritme fins que arribo a donar la volta completa.

Al sortir de l' aigua em sento una mica estrany , corro fins la bici i respiro , em canvio sense estres però sense pauses i surto pitant...
Comen\em amb una baixada d'uns 15km per desprès comentar una progressiva pujada d'uns altres 15km , amb 700 metres de desnivell, em sento molt be però , atenció!! Haig d' anar amb compte, encara em queda una altra volta i acabar amb mitja marató!!

Arribo a laT2 i canvio la bicicleta per les bambes... aquí comen\a la part mes dura la transició de la bici al running es la mes difícil, s'ha de pensar que vens del tute de la natació i de 90 km de bici i ara utilitzaràs uns músculs completament diferents sense temps d'acostumar-te has de córrer sense mirar enrere, comença la mitja marató 3 voltes a un circuit urbà trenca cames. Puja i baixa...puja i baixa...Soc a Berga!!
La primera volta vaig aclimatant me , la segona milloro el temps i al final de la 2ª el turmell em comença a fer la guitza...pero ja nomes queden 7km , agafo forces don no nhi han i agafo un ritme infernal fins a la fi...

Ho he aconseguit, soc finisher...

SWIM; 1.900 metres; 37 min

BIKE; 90 km ; 3 hores 5 minuts

RUN; 21 KM ; 2 hores minuts

TOTAL 5 hores 47 00 minuts

CLASIFICACIO;  No ; 272 de 420 atletes a la meva primera  Triatlo de llarga distancia

Ho he aconseguit... repte superat.... impresionant , impresionat i emocionant, soc FINISHER!!



I preguntant me altre cop ... si desitjava acabar amb totes les meves forces, si patia com mai a cada instant...
?...?...?...?...?...?...?...?...

Per que ...? no feia ni un minut que havia finalitzat el repte... I ja estaba pensant en el seguent...

Quina es la forca que mou aquesta motivacio, instint...

Quina es la forca que mou la terra?


...Proxim repte... GARMIN TRIATLO de BARCELONA 16 Octubre....


...No puc?? ...




<TEMPS i DADES;

http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=2063542

http://connect.garmin.com/activity/117187122



<FOTOS;














Vull des-de aquí donar les gracies a tots els que m' han ajudat, d' una manera o altre , aconseguir aquest petit repte .Per a mi , gegant...