...Si tinc DOLOR , pot durar una hora , un dia , un any i fins i tot molt mes...

Pero un dia aquest dolor desapareix i passa a convertir-se en algo completament diferent...

...SI em RENDEIXO ; el dolor sera ... ETERN...


Marques Personals

-Marató BCN (2014) 3:30
-Mitja Marató Vilafranca (2013) 1:32
-Half Ironman Berga (2012) 5:45
-St.Silvestre St.Cugat (2012) 43:05


dijous, 22 de setembre del 2011

Restauracio bicicleta

Entre la ferralla dels Encants vaig trobar aquest ferro que penso restaurar i convertir-la en una renovada bicicleta amb esperit RETRO.

La convertire en uns Singlespeed neta de complements; Cuadre, rodes i pedals simplement

He estat investigant la historia de la bicicleta en si, pero de moment m'es impossible ja que es de 3a o 4arta ma i l'absencia d'enganxines qiue no em donen ni una sola pista.






Desmuntatge i analisis; que aprofiterem i que no...


Descapat de la pintura antiga i rascat



Imprigmacio i  preparacio per la pintura...





La roda de radera no l' he pogut aprofitar, estava molt malament, he aconseguit una de BCitya molt bon preu amb un pinyo de 16.


Ja tinc seient;




I al manillar li col.locare aquesta cinta color marro. Tot plegat li donaran un cert aire vintage-retro





Un cop imprigmat ...el toc de color;  "Creme panna"


I ja només queda montar els components...






I aquest és el resultat final!!

Espero que us agradi, n´hi hauran de millors o pitjors pero cap com aquesta FIXIE montada per mi desde zero.

I ara a rodar !!!  Urban & Beach Cycle!!!