...Si tinc DOLOR , pot durar una hora , un dia , un any i fins i tot molt mes...

Pero un dia aquest dolor desapareix i passa a convertir-se en algo completament diferent...

...SI em RENDEIXO ; el dolor sera ... ETERN...


Marques Personals

-Marató BCN (2014) 3:30
-Mitja Marató Vilafranca (2013) 1:32
-Half Ironman Berga (2012) 5:45
-St.Silvestre St.Cugat (2012) 43:05


dilluns, 15 d’abril del 2013

Fast Triatló del Canal Olimpic

Tot i que soc mes aviat de llargues distancies, era la meva estrena en un Tri de curta; 750m Swim , 20km Bike i 5km Run. Vaig disfrutar molt i despres d'haver estat un mes sencer sense haver entrenat gens vaig tenir bones sensacions i al acabar al finalitzar vaig sentir com si hagues pogut donar mes.
Temps total; 1 hora i 5 minuts , acabant en la posicio 128 de 500 participants.