...Si tinc DOLOR , pot durar una hora , un dia , un any i fins i tot molt mes...

Pero un dia aquest dolor desapareix i passa a convertir-se en algo completament diferent...

...SI em RENDEIXO ; el dolor sera ... ETERN...


Marques Personals

-Marató BCN (2014) 3:30
-Mitja Marató Vilafranca (2013) 1:32
-Half Ironman Berga (2012) 5:45
-St.Silvestre St.Cugat (2012) 43:05


diumenge, 10 d’abril del 2011

Pedalada popular a Sitges

Bona matinal a Sitges, 55km al llarg i ample del Parc Natural del Garraf sortint des de Sitges.

M'he aixecat a les 06:00 L.T. doncs la sortida ha estat a les 08:30 L.T. He esmorzat bé per agafar forces i cap a Sitges!!

Erem prop de 600 pedaladors, les sortides sempre son massa esbojarrades, jo sempre em col·loco a les ultimes posicions i  margada anar avançant  mica a mica.

D'entrada el primer port dels 4 que faltaven.

M'he sentit molt bé de forces i al final de la pedalada m'he sentit com si la pogués repetir!!

Llastima que he trencat la cadena dues vegades i m'ha trencat el ritme al parar per reparar-la.

Tot i aixi he gaudit molt del paisatge, molt bona organització i molt bon ambient.

Al final, el 1er bany de l´any al Mediterrani, dutxa i botifarrada.

55km en 3h 28min.

Demà marxo tota la setmana cap a Suècia.

Detalls;
http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1602113
http://connect.garmin.com/activity/78351719