...Si tinc DOLOR , pot durar una hora , un dia , un any i fins i tot molt mes...

Pero un dia aquest dolor desapareix i passa a convertir-se en algo completament diferent...

...SI em RENDEIXO ; el dolor sera ... ETERN...


Marques Personals

-Marató BCN (2014) 3:30
-Mitja Marató Vilafranca (2013) 1:32
-Half Ironman Berga (2012) 5:45
-St.Silvestre St.Cugat (2012) 43:05


dimecres, 8 de juny del 2011

Rat Penat amb el "Tio Lambarri",92 km amb "la flaca"

Haviem quedat per fer la Transcollserola pero amb el ruxat d'ahir; canvi de plans, massa fang per la Btt. i avui hem agafat  "La Magreta".
A les 9 hem quedat amb el meu gran amic "El Tio Lambarri" a peu del Rat penat, ell venia de Sitges . He esperat una estona i quan ha arribat hem fet el Rat Penat, m'he estrenat amb el meu 1er port de 1a Categoria. Ha estat dur pero ho he aconseguit!! D'alla hem anat fins La Pleta, Can Grau i fins Olivella. Aqui ens hem separat i Lambarri ha tirat cap a Sitges, jo cap Avinyonet, Vilafranca, l'Ordal i fins a casa.
Total 94km a bon ritme i sense parar.

Detalls;
http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1760216
http://connect.garmin.com/activity/91051760