...Si tinc DOLOR , pot durar una hora , un dia , un any i fins i tot molt mes...

Pero un dia aquest dolor desapareix i passa a convertir-se en algo completament diferent...

...SI em RENDEIXO ; el dolor sera ... ETERN...


Marques Personals

-Marató BCN (2014) 3:30
-Mitja Marató Vilafranca (2013) 1:32
-Half Ironman Berga (2012) 5:45
-St.Silvestre St.Cugat (2012) 43:05


dimarts, 14 de juny del 2011

Ruta de carretera fins a Tarragona; 150km

Ahir vaig arribar d´una setmana fora per feina, una setmana intensa. Així doncs li vaig encarregar al Tio Lanbarri que dissenyés una bona ruta de carretera al seu territori per cremar tot l´estres acumulat a la feina.

06:15, sona el despertador i d´un bot em poso l´uniforme de bici com si es tractes d´un bomber en emergència.

El dia es presentava bo, molt bo.

Vaig fins a l´estació de Viladecans tot pedalant, el tren de les 7:30 encara trigarà uns 25 minuts i aprofito per esmorzar un tros d'ensaïmada mallorquina que m´he endut de l´estada a les Illes.

A les 8 arribo a Vilanova i la Geltrú i allí m´esperava en Tio Lanba...ops!! Te un somriure maliciós...Intueixo que avui em farà patir.

Egunon Tio Lanbarri!!

Que ens has preparat avui gudari!!

Nada Pues? Una vueltecilla a la manzana y vuelta pues!!

...

Som-hi doncs!!

Sortim pedalant de Vilanova a ritme tranquil però sense pauses, en paral.lel i xerrant de tot una mica...Esta tot emocionat; el Bilbo Basket ha arrivat a la final ACB desprès d'humiliar als merengons!!

-Ho sento Lanbarri....vosaltres ja heu fet la vostra lliga, ara ens toca a nosaltres aixecar la nostra...Força Barça!!

Des-de Vilanova sortim en direcció a l´Alt Penedes endinsant-nos per unes carreteretes on nomes sentim el nostre alè, no passen quasi cotxes. Arribem al Pantà de Foix, quina passada!! la calma de l´aigua fa de mirall i es reflexa el castell de Castellet i Torrelletes; Espectacular!! No sabia ni que existia tot això.

Seguim endinsant-nos dins el pais per aquestes carreteres desertes i desconegudes per mi. Pugem un petit port, El Montmell i entrem a l´Alt Camp passant per Vila-Rodona,Nulles i fins el Catllar i Tarragona.
Aquí hem fet una petita pausa i hem enfilat cap a Vilanova sortint del Tarragonès resseguint tota la costa.
Arribant altre cop a l'estació de Vilanova amb;
150 km a les cames!!!
Baldat!!!
"Una vueltecilla de nada" deia en Lanbarri. Aquests de Bilbo son d´alló mes besties!!
Ja fa molt temps que vaig començar a entendre el meu gran amic d´Heuskal Herria.
Com aquell dia que algú li va preguntar on vivia; "En el extra-radio de Bilbo pues!! "...
O pels no-vascos; a SANT PERE RIBES!!!!
Bé; bona ruta,bona intensitat, bons paisatges i millor companya

Itinerari  i detalls de la ruta;

http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1776999

http://connect.garmin.com/activity/92393803