...Si tinc DOLOR , pot durar una hora , un dia , un any i fins i tot molt mes...

Pero un dia aquest dolor desapareix i passa a convertir-se en algo completament diferent...

...SI em RENDEIXO ; el dolor sera ... ETERN...


Marques Personals

-Marató BCN (2014) 3:30
-Mitja Marató Vilafranca (2013) 1:32
-Half Ironman Berga (2012) 5:45
-St.Silvestre St.Cugat (2012) 43:05


divendres, 7 de desembre del 2012

Reconeixement bici ExtremeMan Half Salou 2013 - 88Km

Despres de 3 mesos sense donar ni un sol cop de pedal ahir em van donar l´alta de l´accident de moto que em va costar 4 costelles trencades i molta "chapa i pintura" avui he gaudit molt en un dia espendid per les carreteres de línterior de Tarragona reconeixent la ruta d´un dels meus reptes per 2013; l´ExtremeMan Salou 2013.
A pesar d´algun problema tecnic, m´he sentit molt bé i ha estat un dia genial.
La ruta no m´ha semblat dura excessivament, un primer collet molt llarg,un de segon mes dur pero curt i un 3er sense gaire historia. La ruta preciosa i l´asfalt nou de trinca.
A  pesar d´algun problema tecnic amb la roda...  Dia 10 en companyia dels companys i MAKINES de Corredors.cat

Total 88km

Track;

http://connect.garmin.com/activity/249802429

http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=3694820















1 comentari:

Miguel Vieira ha dit...

Ostras, o sabia que te habias roto unas costillas! Me alegro que estes mejor y mucha suerte en los entrenos. Este domingo tengo otro medio ironman! Mira mi blog para ver la bici con mi nuevo disco! :)