...Si tinc DOLOR , pot durar una hora , un dia , un any i fins i tot molt mes...

Pero un dia aquest dolor desapareix i passa a convertir-se en algo completament diferent...

...SI em RENDEIXO ; el dolor sera ... ETERN...


Marques Personals

-Marató BCN (2014) 3:30
-Mitja Marató Vilafranca (2013) 1:32
-Half Ironman Berga (2012) 5:45
-St.Silvestre St.Cugat (2012) 43:05


dijous, 7 de juliol del 2011

Travessa Catalunya ETAPA IV ; Montserrat - Santa Coloma de Cervelló (60 km)

7:00 Toquen campanes a Montserrat. No hem dormit gaire i el cansament es deixa notar força pero hem quedat amb l'Albert en anar a veure Les Laudes, els cants dels monjos; primera "gallina de piel del dia", despres saludem a la Moreneta i tornem a l'hotel a esmorzar, un bufet lliure increible i ens atipem de mel i mato i coca de Montserrat, entrepa de fuet i... Comença l'etapa final, tot i que el desnivell ni els km d'avui no eren gaire grans, l'etapa dahir em va deixar tocat i la calor no ajuda. Agafem el cami del riu i poc mes endavant l'Albert i jo prenem diferents camins, ell tindra una etapa brutal, ha de remuntar fins el Garraf, atravessarlo i arrivar a Sitges.
Jo jo tindre millor. Ressegueixo el riu pel marge dret fins que arrivo a casa.
Repte finalitzat!!! Despres de mes de 300km i 5000 de desnivell havia superat el repte.
Etapa d'avui; 60km i 300 desnivell.

Track i ruta;

http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1846102

http://connect.garmin.com/activity/98455677